Service Coördinator

Functie omschrijving

– Verantwoordelijk voor het organiseren van een optimale planning voor ongeveer 15 servicemonteurs, in samenwerking met een collega service coördinator.
– Inplannen van geplande onderhoudswerkzaamheden en het verwerken van binnengekomen storingen in de planning.
– Zorgen voor een goede voorbereiding van de monteurs, inclusief het bestellen van benodigde materialen en het verstrekken van de juiste informatie.
– Vertalen van klantstoringen naar de juiste oplossing, waarbij wordt bepaald of het probleem direct intern kan worden opgelost door in te loggen op de installatie, of dat er een monteur ter plaatse moet gaan of materialen moeten worden verzameld.
– Actief bijdragen aan het verbeteren van de processen binnen de afdeling om de efficiëntie van de werkzaamheden te waarborgen.
– Uitvoeren van taken zoals het leveren van online support, telefonisch te woord staan van klanten, bestellen van materialen en opstellen van werkbonnen.

Functie eisen

– Technische affiniteit hebben, bij voorkeur in de koeltechniek.
– Oplossingsgericht denken.
– Klantgericht zijn.
– Sterk zijn in communicatie, zowel naar klanten als collega’s.
– Analytisch en probleemoplossend vermogen hebben, gericht op het vinden van de oorzaak van storingen en hoe deze op te lossen.

Arbeidsvoorwaarden

Binnenkort meer informatie

Solliciteren

Naam(Vereist)
Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 2 MB.
Toegestane bestandstypen: pdf, Max. bestandsgrootte: 2 MB.

Alana Laros

Alana Laros
Recruiter

013-7852685
Mail direct

Kom met ons in contact!

Openingstijden

Veelgestelde vragen

Ziek melden
Als u ziek bent moet u dit melden bij het bedrijf waar u bent tewerkgesteld en bij One op de eerste ziektedag voor 09.30 uur. Dit kan alleen per telefoon via 013-7852685. De dag van melding geldt als eerste ziektedag. Bent u te laat met ziekmelden? Dan geldt de periode tot melding als onbetaald verlof.

Beter melden
Bent u hersteld? Wanneer u bent hersteld en weer aan de slag gaat bij uw inlener, moet u dit als volgt melden:

Wanneer u net bent begonnen met werken, heeft dit vaak te maken met het ontbreken of onjuist retour ontvangen van (één van) de volgende gegevens: Arboformulier, ID-Checker formulier AVI formulier of arbeidsovereenkomst. Wanneer u reeds eerder salaris heeft ontvangen heeft dit meestal te maken met (nog) niet ontvangen declaraties of dat uw declaraties niet (op tijd) zijn geaccordeerd.

WW-uitkering aanvragen

Wanneer u binnenkort werkloos wordt is het belangrijk dat u zo snel mogelijk uw WW-uitkering aanvraagt bij het UWV. Op de pagina Uitkering aanvragen van de website Werk.nl vraagt u via een digitaal formulier een WW-uitkering aan.

Let op! Na uw laatste werkdag heeft u:

  • 2 dagen de tijd om u in te schrijven bij UWV. Dit mag u natuurlijk ook al eerder doen.
  • 1 week de tijd om een WW-uitkering aan te vragen. U kunt al eerder een WW-uitkering aanvragen. Dit kan vanaf 1 maand voor uw laatste werkdag.

Meer informatie over werkloos worden en uw WW-uitkering vindt u op de website van het UWV.

Wijzigingen in uw persoonlijke gegevens (adres, wijziging achternaam bij huwelijk, wijziging rekeningnummer) dient u schriftelijk aan ons door te geven: contact@vooruitzenden.nl

Leuk dat je je aanmeldt! Aanmelden kan door op deze link te klikken. Als je inschrijving is afgerond, kun je direct solliciteren. Succes!

Ben je jouw wachtwoord kwijt? Klik dan op deze link om dit te herstellen.

Voor werkgevers:
tel: 085-2735123
e-mail: contact@vooruitzenden.nl

Voor medewerkers & ZZP-ers:
servicedesk: 013-7852685
e-mail: contact@vooruitzenden.nl

Zoeken

Waar ben je naar op zoek?